هر مدل كفش زنانه را با چه لباسي بپوشيم

۱۹ بازديد

براي داشتن يك استايل شيك و كامل، نيازي به داشتن انواع لباس‌هاي گران قيمت نيست. كافي است با اصول درست ست كردن انواع لباس با كفش آشنا باشيد و از هر چيزي كه در اختيار داريد، به درستي استفاده كنيد. ست كردن كفش با لباس مجلسي همانطور كه بسيار جذاب و هيجان‌ انگيز است، مي‌تواند بسيار دردسرساز و دشوار باشد. به همين دليل اكثر خانم‌ها به جاي ست كردن كفش‌هايي كه دارند با لباس‌هايشان، ترجيح مي‌دهند براي هر لباسي يك كفش هم‌ رنگ تهيه كنند. ولي واقعيت اين است كه نحوه ست كردن لباس و مدل كفش زنانه قوانيني دارد كه با رعايت آن‌ها مي‌توانيد تركيب‌هاي جذاب و متفاوتي را با لباس‌هايي كه در اختيار داريد بسازيد.

ست كردن لباس با كفش‌ پاشنه بلند استيلتو

اين مدل كفش‌هاي زنانه نوك تيز كه مي تواند يك كفش طبي هم باشد، با پاشنه‌هاي استيلتو براي بسياري از مناسبت‌ها مناسب هستند. رنگ‌هاي متنوع اين كفش‌ها را مي‌توانيد هم با تيپ رسمي ست كنيد و هم با لباس شب و پيراهن مجلسي. رنگ‌هاي بژ و مشكي اين مدل‌ كفش‌ها براي شما كاربردي‌تر خواهند بود. راحت‌ترين روش‌ ست كردن لباس زنانه و كفش، انتخاب كفش و لباس هم‌رنگ است. در اين حالت بهتر است رنگ كفش و لباس كمي متفاوت باشد، تا شيك و كمي خلاقانه‌تر از يكدستي كامل به نظر برسد. فقط توجه كنيد وقتي كفش و لباستان هم‌رنگ است، از اكسسوري‌هاي همان رنگ استفاده نكنيد و از رنگ‌هاي متضاد كمك بگيريد. هر خانمي يك كفش مشكي در كمد خود دارد، تا در صورت ترديد در انتخاب كفش براي ست كردن با لباس خود، از آن استفاده كند. كفش مشكي با هر رنگ لباسي ست مي‌شود و به همين دليل محبوبترين كفش در بين خانم‌ها است. شما هم حتما يك كفش مشكي تهيه كنيد تا در هر زماني از انتخاب كفش خيالتان راحت باشد. ست كردن كفش با لباس مناسب نقش مهمي در روحيه شما دارد.

ست كردن لباس با كفش پاشنه كوتاه زنانه

اگر راه رفتن با كفش‌هاي پاشنه بلند زنانه براي شما سخت است، مي‌توانيد از كفش‌ زنانه طبي با پاشنه كوتاه‌تر استفاده كنيد. كفش طبي زنانه هم براي محيط كار و هم براي هماهنگ شدن با لباس مجلسي مناسب هستند. لباس‌هاي كلاسيك و هميشگي شما مانند كت و دامن و كت و شلوار براي هماهنگ شدن با اين مدل كفش زنانه عالي هستند. استفاده از رنگ‌هاي طبيعي و خنثي در تناژ مختلف مثل رنگ‌هاي بژ، كرم، قهوه‌اي، سفيد و هر رنگ طبيعي ديگر به شما كمك مي‌كند تا بدون استرس آن‌ها را كنار هم بگذاريد و ست شيكي بسازيد. مثلا يك لباس مجلسي بژ يا قهوه‌اي به راحتي با يك كفش و كيف كرم يا نسكافه‌اي ست مي‌شود، با اين كار، علاوه بر جلوگيري از هم‌رنگ شدن كامل و يكدست و بي‌روح شدن ستتان، هماهنگي خوبي در استايلتان به وجود مي‌آيد.

ست كردن لباس با صندل زنانه

انواع صندل به خاطر خنك و راحت بودن آن، در فصل تابستان بسيار طرفدار دارد و خانم‌ها به جاي استفاده از كفش، سعي در ست كردن يك مدل صندل با لباس‌مجلسي خود دارند. صندل‌ها معمولا با انواع پيراهن و دامن كوتاه بسيار شيك و زيبا مي‌شود. اگر قد كوتاهي داريد سعي كنيد از انواع ظريف‌تر صندل‌هاي بندي استفاده كنيد. بندهاي پهن برخي از اين صندل‌ها كه به دور مچ پا پيچيده مي‌شود مي‌تواند قد شما را كوتاه‌تر از چيزي كه هست نشان دهد. هر ساله رنگ‌هاي زيادي در دنياي مد مورد توجه قرار مي‌گيرد، كه مي‌توان با توجه به آن رنگ كفش و لباس مجلسي خود را انتخاب كنيد. اين روش نحوه ست كردن لباس مجلسي و كفش براي افراد هيجاني و پرجنب و جوش مناسب است ولي بايد دقت داشته باشيد كه انتخاب رنگ‌هاي بژ و نزديك به رنگ پوست مي‌تواند در كشيده‌تر نشان دادن پاهاي شما موثر باشد.

 

ست كردن لباس‌ مجلسي و كفش طرح‌دار

ست كردن كفش و لباس مجلسي طرح‌دار معمولا كار ساده‌اي نيست، اما اگر به لباس‌هاي طرح دار علاقه‌مند هستيد، از لباس‌هايي با طرح ريز(خال خالي، راه راه و يا پلنگي و استفاده كنيد و كفشي كه دقيقا همان طرح را دارد و يا كفشي به رنگ لباس اما بدون طرح كمك بگيريد. پيشنهاد مي‌كنيم كه براي كفش‌هاي طرح‌دار از لباس‌هاي ساده و بدون طرح استفاده كنيد تا مدل كفش به خوبي خودنمايي كند. كفش‌هايي مانند مدل Rockstuds از برند والنتينو كه هم كه يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي كفش پاشنه بلند در سراسر دنياست و ستاره‌هاي فرش قرمز هنوز اين كفش را به پا مي‌كنند براي مهماني‌ها و مجالس مناسب است و با هر لباسي ست مي‌شود.

 

ست كردن لباس زنانه با بوت زمستاني

ست كردن كفش بوت خيلي مهم است  و از انواع بوت مي‌توان علاوه بر استايل زمستاني در استايل بهاري و پاييزي نيز كمك گرفت. بوت‌ها با جنس، طرح و بلندي متفاوت در بازار وجود دارد كه با توجه به سليقه خود مي‌توانيد يكي از آن‌ها را خريداري كنيد. اين نوع كفش را مي‌توانيد با انواع پيراهن‌هاي كوتاه، كت‌ چرمي، ژاكت و شلوار جين بپوشيد.

ست كردن لباس زنانه با اسنيكر

ست كردن كفش اسنيكر يا همان كتاني بيشتر در ديد مردم است و براي پياده‌روي و ورزش كردن كاربرد دارد، اما در سال‌هاي اخير استفاده از اين كفش به همراه لباس‌ مجلسي طرفداران زيادي پيدا كرده است. شما مي‌توانيد اسنيكر مورد علاقه خود را با شلوار جين و كت و شلوار زنانه و دامن‌هاي پليسه‌دار ست كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.